Back to Life!

Nu är jag äntligen framme! Äntligen HEMMA kanske jag ska säga egentligen! Känns så jävla skönt att vara hemma i min egna lilla lya!
Har saknat dig så över sommaren!
Har fått lite uppdatering av elektroniken i lyan idag!
En ny Tv, en Grundig 32" men HDMI kabel till så just nu sitter jag och skriver på datorn men tittar på det jag skriver i 32".. känns lite onödigt kanske, men bara för att jag kan så ska jag göra det!! Det blir även mycket bättre ljud från datorn via Tvn..
En ny och rolig taklampa har jag införskaffat mig idag på Ikea! Mamma kallar den för bläckfisken eftersom den har 6 armar som man kan ställa hur man vill, jag blev kär direkt!

Så just nu sitter jag i min sköna soffa och väntar på att klockan ska bli halv tolv, då börjar filmen Edward Scissorhands som jag ska gotta mig med tillsammans med lite Ikea-chips och dip :D
Imorgon ska jag ta tag i att städa här, det samlas lätt ett lager dam när man är borta hela sommaren, hela kvällen gick åt att packa upp och lägga allting till rätta.. Suck..

Imorgon ska jag träffa Matilda igen, vi ska ha en av våra underbara myskvällar. Denna gången med filmen "Red Ridinghood" som jag har hållit och lurat på halva sommaren...
På tisdag börjar höstens första kurs! Arbetsliv och Organisation! Tjoho vad roligt och inspirerande det låter!!!! eller kanske inte.. Men vem vet, det kanske är jätteintressant! Only time will tell....

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0