I feel my heart start beating to my favourite song

Idag är det bra!
Jag och pappa tog oss en trip till min lägenhet i Jönköping för att hämta lite smått, spikmattan♥ och en väska jag ska ha med till London! Köpte mig en ny i veckan som jag tänkte skulle passa bra till det, men det verkar inte vilja hålla ihop? Jävla skitgrejer de säljer..

Jag och pappa gottade oss i min kära lägenhet och jag kände verkligen hur jag saknat den under sommaren! Min UNDERBARA EGNA lägenhet! 
Nästan så jag kände för att stanna där!

Skrev ut lite papper till Londonresan när vi kommit hem. Jag fick en fin lång lista av min gamla lärare, Anna-Maria, som har bott i London ett par år, med massa tips om sevärdheter.
Längtar som galet!
16 dagar kvar till avresa och 10 arbetspass kvar!!

RÅKADE klicka på "Beställ" på en viss sida igår med så om ett par dagar kommer ett fint paket till mig och jag blir 700 kr fattigare.. kan ni gissa vad det kan vara?

Vill även dela med mig av denna låt som gör mig glad varje gång jag hör den!

so you can hurt, hurt me bad
but still i'll raise the flag

Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0