I gues now I'm the boss

Slutade en halvtimma tidigare från jobbet och det kändes helkonstigt att gå innan alla andra..
Men upptäckte att jag gått till omklädningsrummet med handtaget till fönstrena på avdelningen så jag fick snällt knalla upp igen :)

När jag kom ut var det lite känslan av att gå emot en vägg!
Sen cyklar hemmåt med Hoffmaestros "Crimson Sky" i öronen, vääääldigt låångsamt!
Sen ringer Jill kl. 17, som avlöste oss från vårat dagpass nyligen och frågar om jag kan hoppa in som extravak inatt..
Första gången jag tvekar till att ta ett extrapass men jag känner mig verkligen helt slut nu. och sova i två-tre timmar innan ett nattpass är ingen höjdare direkt!
Kan ta nästa natts pass med vak om det nu skulle funkat.. men nu orkar jag verkligen inte!
Så nu sitter jag lite på spänn att hon ska ringa tillbaka och säga att det inte fanns någon annan som kunde inatt och att jag ska komma kvart över nio..

Kände hur det telefonsamtalet gjorde mig om möjligt dubbelt så trött som jag var innan..

Nu lite soft musik från Hoffmaestro.
Dagen blir så mycket bättre om man börjar den med en cykeltur genom stan och lite "Crimson Sky"


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0