Känslor

Det känns som man blir hånad, slagen i ansiktet eller utskrattad i en folkhop... välj själv.
Så jag känner varje gång någon utomstående nämner det, de som inte förstår.
Jag vill bara åka iväg nu! Lämna alltihopa!
Vill att klockan ska vara 8 så vi kan sätta oss i bilen mot landvetter, att klockan ska vara 11.30 så vi kan lyfta med planet..
vem vet, jag kanske känner för att stanna där, skita i framtiden och leva där istället? Det måste vara bättre än här?
Vill bara säga "Fuck Off" och ge igen för allt!
Men jag kan inte..
Jag kommer alltid att få leva med det.. i slutändan är det ändå jag som ska ta ett steg tillbaka.. Varför i helvete kan det inte vara Du istället? Alltid jag som måste vara den med Mod och Styrka! Är rätt trött på det, kan du inte bara låta mig va?


Kommentarer
Postat av: sandraa

Life is i bitch.. känner mig inte så jättepigg på att komma hem igen heller.. man blir bara för trött på allt ibland!

2011-08-27 @ 23:16:41

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0