Lediga dagars lathet

Veckans enda lediga dag..
...har jag spenderat med att ta igen sig!
Känns inte som att jag slösat bort den, utan att jag spenderat den i att ta igen mig och orka mig igenom helgens arbete! (7 arbetspass kvar)
Jag börjar faktiskt se ljuset i tunneln nu!
7 pass kvar att jobba, nästa fredag blire Afterwork med arbetsgänget, på lördagen ska jag och Maya röva bort Mikaela till okänd ort och okänd aktivitet! Sen tisdagen efter det bär det iväg till LONDON!
Sen när vi är tillbaka på Svensk mark tänkte jag kolla in årets Matfestival i staden.. Sen ska jag packa ihop halva livet igen och flytta tillbaka till Gräshagen i Jönköping för ännu ett år av studier :D

På tal om London så tycker jag de får ta och skärpa sig nu!
De får 12 dagar på sig annars ska jag kasta sten på dem när jag kommer dit!
Inte fan vill jag brinna upp i hotellrummet när jag är där.. vill ju hinna se staden innan jag dör!

Har varit på Gengåvan och fyndat 4 st dessertglas eller vanliga fin-glas om man så vill.
Blev helt såld på dem så var tvungen att köpa dem, så nu dricker jag lite finare och har något att bjuda chokladmousse i eller vad jag nu känner för ;)



Bilderna är tagna med min nya kamera, vilken var den jag beställt hem för 700 kr! Rätt billigt tycker jag faktiskt.. bilderna blir ju bra också, så nu ska bara lära mig den lite bättre. Tyckte London-resan förtjänade en hel kamera :)
Och tydligen så ska pappa köpa mig en ny Tv när jag flyttar tillbaka för "den gamla skiten" kan jag ju tydligen inte sitta och titta på, enligt honom.. aja jag säger inte nej till det, även om jag kunnat klara mig ett år till på min gamla pärla..

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0