Uppehåll är bra men inte nog, jag hade hellre se en riktigt bra förklaring!

Det sägs att vänner som får en att må dåligt är inte en riktig vän.. Om man så bara har en vän, bara den gör att man mår bra och gör denna världen lite lyckligare ur ens egen synvinkel, är det mer värt än flera vänner som gör att man mår dåligt!

Har insett detta efter många plågsamma år...
Och när jag väl blivit av med dessa "Vänner" har jag alltid funnit någon som är den där underbara VÄNNEN som verkligen får mig vilja snurra jordens alla varv tillsammans med denne och kommit till ro och liksom blivit tillfreds med mig själv..
Men ibland hänger denne "vännen" kvar även om man inte vill och kommer hela tiden tillbaka..

Ett Jävla Helvete!!

Nu är jag äntligen ledig i helgen!! Har ingen ordning på mitt liv för tillfället eller på vardagen heller för den delen.. Kom knappt ihåg att det var fredag idag trots att jag kom ihåg det imorses..
Det var en ansträngande dag på jobbet igår (Torsdag) med utskällning av anhörig inför två avd i lunchrusningen, omflytt pga getingbo och en massa måsten som inte hinns med som påpekas gång på gång....
Ville bara somna på lunchrasten sen och sova till klockan blev fyra så jag kunde gå hem.... ännu ett jävla helvete.. var helt slut när jag kom hem så låg och degade hela kvällen utan att orka göra ett skit!

Idag (fredag) verkade anhörig i fråga vara på lite mer diskuterbart humör tack och lov så det har gått rätt bra ändå idag trots min lilla törn på psyket igår..
Men helt underbart skönt att jag är LEDIG denna helgen!!!!!!!!!
Ska bara ta igen mig och umgås med familjen! Imorgon är det Lördagsmys hos min farmor på hennes boende! Vi ska ta med oss fika som hon brukade bjuda på när hon fortfarande bodde hemma i sin lägenhet, varje Onsdag, klockan 5. Och gud nåde den som var försenad!!
Hoppas hon ger mig lite förnyad styrka och glädje så jag orkar en vecka till på jobbet.
Nu är det bara 10 arbetspass kvar innan jag åker tillbaka hemmåt till Småland, via London!!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, en del anhöriga kan verkligen förstöra en hel dag :/ Inte långt kvar till London nu nä!:P

2011-08-06 @ 09:59:24
Postat av: Anonym

/sandra

2011-08-06 @ 10:00:05

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0