Bombhot!

Måste bara skriva av mig lite frustration som dykt upp här på kvällen:
Blir så jävla förbannad när * får sig själv att framstå som offret när det i fråga är * som gjort alltihopa, bara att * inte vågar ta ansvar för sina handlingar! * vägrar växa upp och ta konsekvenserna av att vara vuxen, för när man är 26 år fyllda, har egen lägenhet, jobb och är förlovad är man i mina ögon en vuxen person med såpass autonomi för att kunna klara av sitt eget liv! Inte förklara bort det bara för att inte framstå som en svag person som "tappat ansiktet"! Blir så jävla förbannad!

VÄX UPP, TA ANSVAR!

Så nu går jag tillbaka till att bara njuta av mellandagarna, om inget annat dyker upp vill säga..

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0