Gå så försiktigt du kan, dina ögon kan krossa min värld, som stenar mot glas..

Tids-optimisten Annika är i farten igen!
Härligt att få vila ut igår och idag, men saker och ting blir ALDRIG gjorda här!
Tvätten från igår ligger fortfarande i tvättkorgen precis bredvid dörren, exakt där jag lämnade den igår när jag tvättat färdigt. Det ligger fortfarande massa papper som jag inte vet riktigt om det är viktiga papper eller om det är en stor blandning på bordet som jag ständigt flyttar runt mellan bordet, sängen och soffan. Likadant med överkastet som jag i princip slutat använda för jag tar mig aldrig tiden till att bädda sängen, förutom när jag vet att jag väntar besök..
Planerar vad jag ska göra när jag somnar kvällen innan, och i mitt huvud brukar jag hinna med så mycket mer än jag egentligen gör.
I och för sig planerar jag aldrig in att jag ska ligga och dra mig i sängen till halv elva heller..


Och ute regnar det.. GUD VAD JAG ÖNSKAR ATT DET VORE NÅGRA FÅ MINUSGRADER!! Längtar något fruktansvärt efter snö!!!!!! Har inte ens fått en liten skit-förvarning om att det kunde bli lite kallare, lite mer chanser för snö!!
DET ÄR BEDRÖVLIGT! Andra advent imorgon och inte en enda flinga har jag sett!!!
Det är som likt när höstens mörker kommer blir många depremerade, blir jag depremerad av avsaknaden av snö!

Aja, försöker för tillfället måla upp en bild hur min framtid skulle se ut om jag valde "PIG" respektive "COW" i mitt val om "PIG OR COW".. Båda tilltalar mig! Men jag tror jag vet vad jag måste göra oavsett hur mycket mer ett alternativ tilltalar mig!

Snart drar jag till bussen och iväg mot praktiken.. i regnet.. suck..

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0