I am a poor boy too, bu-rupp-pum-pum-pum

Ne fan, nu ger jag upp!!
Grymt frustrerande att försöka göra en helhetsbedömning i ett arbete som inte har något som uns av helhet, eller går att stapla upp i olika områden när de hela tiden är överallt och ingenstans! BLIR GALEN!!
Tar resten imorgon!
Suttit och svurit framför datorn så länge så jag glömde av att äta kvällsmat!!
Kom på det precis nu, får väl gå och rota efter någon frukt, för att försöka somna när man känner att magen är tom är det värsta som finns!!

Tror föresten att vädergudarna hörde mig svära över avsaknaden av snö, för när jag vinklade upp persiennen i förmiddags så var det vitt utanför!! :D

Och eftersom jag av någon anledning inte kunde lägga upp bilderna jag tog på det underbara vädret förut, så läggar jag upp en av årets mest underbara jullåt, sjungen av Kevin McHale(artie) från Glee's julalbum


Little drummer boy - Kevin McHale

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0