If we're on the island of unwanted toys, we'll miss all the fun with the girls and the boys

A pack full of toys means a sack full of joys
For millions of girls and for millions of boys
When Christmas day is here
The most wonderful day of the year
A jack-in-the-box waits for children to shout
"Wake up! Don't you know that it's time to come out!"
When Christmas day is here
The most wonderful day of the year


Efter ett besök på Lisebergs julmarknad är julstämningen på topp!!!
Och även eftersom Matilda ALDRIG varit på Liseberg i Juletid så tänkte jag försöka ge henne en liten blick av hur det kan se ut! :)

Mamma står och värmer sig på en av de många glödar som är utplacerade i parken.



Viltlåda som enligt försäljaren var den bästa julklappen någonsin! Älgkorv, Ost, älgknäckebröd mm..



Mamma köpte en krans att sätta på ytterdörren



De mest underbara julkulor jag någonsin sett! Handgjorda!




När mörkret faller är det helt otroligt vackert och ffa MYSIGT!





Det är massor av marknadsstånd i hela parken som säljer både bidrag till julbordet och julklapparna!



Här köper pappa en päron-congac-korv..?





Här sålde de smaksatt kåda och varm björksaft?


Mamma och pappa ställde upp på en bild :)













Framfrör stora scenen fanns den sedvanliga isbanan, nyspolad! Bakom förbereder sig Lotta för "Jullotta"





Det enorma trädet vid ingången fullkomligt indränkt i lampor!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0