If you close your heart then you close your mind!

Inte många timmars sömn inatt heller, men det blir så när man ligger vaken om nätterna och tänker..
Dagen på praktiken gick oväntat fort, det var så lugnt på avdelningen att alla satt och gäspade och svor över hur segt det var... Nog för att det alltid finns saker att göra om man verkligen letar.. men de tyckte att jag kunde kila hem för det var bara om det var någon akut som kom in som det skulle bli att göra. Så efter att ha gjort ett stickförsök/satt 2 pvk+dropp, delat mediciner, rondat tillsammans med Pia så åkte jag hem!
Kändes bra konstigt!

Men jag slog en pling till Matilda och det slutade med en promenad utanför Ljungarum/Matildas springrunda och vi diskuterade hur jag en dag ska ta över hennes underbara lägenhet!! :D


Uppe på kullen, vid bordet Matilda demonstrerade hur hon brukar slänga sig på efter en rusch uppför backen, med utsikt över Jönköping!

För övrigt vill jag bara dela med mig om att varje gång jag startar min dator kan jag inte låta bli att le, ibland skratta till. JAG ÄLSKAR MIN BAKGRUND!


För övrigt så lämnar jag er med ett underbart medly av Jackson-låtar från veckans Glee. ABC-dansen håller jag på att öva in, så jävla kul! Snart sitter den helt, Control är dock lite knivigare.. vet inte om jag vågar mig på den.. men vem vet vad som händer när jag blir uttråkad..

Det Helt UNDERBARA Jackson- medley "the new directions" bjöd på i senaste Glee-avsnittet, där de tävlade i första deltävlingen mot nationals

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0