I'll carry you home

Har precis varit uppe hos Maya och lämnat hennes julklapp, som jag känner mig otroligt nöjd med!
En bok med onödig fakta, sånt man inte vill att andra ska veta.. Som hur man kontaktar en demon, amputerar en kroppsdel eller varför inte invandra illegalt?
Det är när det är kul att köpa julklappar till varandra, när man verkligen vet att de är perfekta då det är kul!
Idag har vi inga julklappar i vår familj för, ja först och främst var det mamma som bara kände sig tvingad att köpa saker och kände ingen gläde i det längre. Men jag har kommit att uppskatta det mer och mer. I dag är det lätt att bli ha-galen och materialistisk och inte tänka på vad som verkligen är viktigt!
Älskar att bara umgås med min familj och det är precis det jag vill göra till jul! Inte känna sig tvingad att slänga ut pengar på något man ändå inte vill. Då är det bättre som vi har det!
Men när jag hittar något som verkligen passar för just den personen och jag så gärna vill göra den glad, då är det inget som hindrar mig!

Fick eftermiddagen idag och imorgon ledig för att en av föreläsarna är sjuk! Så har bara varit hemma och pillat med småsaker hela eftermiddagen! Slagit in de få julklapparna jag köpt till mina vänner.. VEM kommer få de andra?.. Hm..
Även börjat gräva bland kläderna vilka jag ska ha med till Skövde! Och jag kunde inte låta bli att återigen prova den gröna klänningen jag köpte förra veckan som jag tänkt ha till jul!


Väldigt enkel, enfärgad med fickor på sidan. Perfekt och precis som mig! Enkel men speciell på insidan! Piffar upp med skärp!


Nu ska jag ta och diska, börja packa, äta något gott och sen lata mig framför tvn! Imorgon är det bara föreläsning på förmiddagen som sagt och sen kommer mamma och hämtar mig! :D
Julstämningen påväg upp igen!!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0