It's Friday!

It's Friday!!
Rebbecca Black's låt Friday har aldrig tilltalat mig, inte förän Glee gjorde en grymt bra verision av den på Bal-avsnittet på säsong 2. Sedan dess har låten stått för HELG och FRIHET! Och när vi såg på Glee concert movie i tisdags så gjorde killarna en aukustisk verision av den. Och jag DOG! Har lyckats leta fram ett litet klipp från deras uppträdande:


För övrigt så åker jag hem idag!
Mådde seriöst dåligt igår av att ha sån hemlängtan! Det var nog första gången jag kännt en sån hemlängtan! Kändes genast bättre när jag väl bestämt mig att åka hem, och de hemma i Skövde fick sig en trevlig överraskning eftersom jag inte tänkt åka till Skövde förrän nästa vecka. Men det var ett bra tag sedan jag var hemma och när helgen verkade se så deprimerande tom och innehållslös var det inte mycket som fick mig att ändra planen och åka redan idag!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0