Läs rätt, gör om, GÖR RÄTT!

Sitter här och svär för jag blir så grymt irriterad!!
Läser igenom några av mina kursares uppgifter vi ska opponera på onsdag.
Jag blir förbannad för att det är så grymt många som i princip har kopierat alltihopa från det underbara programet som används i Jönköpings landsting, nämligen Cosmic.
Studieguidens riktlinjer verkar vara för bra för dem med, för det är i princip ingen av dem som tagit till sig dem, eller så har de helt enkelt inte ens tittat i den!
Här har jag suttit med Studieguiden och dyrkat den likt en bibel, eller något i den stilen.. Slitit med uppgiften för att få den efter lärarnas alla regler de ritat upp i guiden, vilket jag trodde man skulle göra. Men får väl se på onsdag vilka som gjort rätt och vilka som gjort fel!
Sen att arbetena innerhåller mängder av felstavningar, felformuleringar och på tok knäppa fall och försöker dölja dem med fina medicinska termer är en helt annan femma, eller?

Det blir nog lättare än någonsin att skriva min opponering, för jag har åsikter så det svämmar över här!!!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0