Let's set the world on fire, we can go brighter than the sun

Fuskare som jag är har jag redan tjuvlyssnat på några låtar från nästa gleeavsnitt!
Denna har satt sig på min hjärna hela kvällen på praktiken! Nästan så jag gick runt och nynnade hela tiden, kom på mig själv, men eftersom det var rätt lugnt på avdelningen så tog jag mig tid till saker och ting, gjorde dem extra noga och samtidig gick jag och nynnade på denna låten!



Alla går runt och tjatar på mig...
Säger att jag är så duktig!
Tack!
Men funderar vad annars man ska göra inom vården om inte det jag gör. Har ju varit där innan och ser inte att det är väldigt speciella saker jag gör för tillfället heller, så berömmer dem mig då..
Men jag bockar och bugar eller varför inte "ger mig själv en klapp på axeln" som någon sa att man kunde göra.. hrm..
Kanske blev lite svammel här nu, men känner att jag egentligen inte gör något, men får typ Nobelpriset av dem ändå.. Ungefär det jag ville förmedla här.. hoppas ni fattar

Imorgon blir det en av de första advents söndagarna som jag inte har någon adventsgumma/gubbe!
Lussebulle i form av en gumma/gubbe som vi alltid gjort till varje adventsfrukost i vår familj!
Vanlig lussebullsdeg som man kavlar ut och trycker ut i gumm/gubb-formar, sätter russin som ögon och knappar sen äter man dem delade med smör emellan..
Imorgon får jag ingen, för har inte TAGIT MIG TID att baka.. Men hoppas få tid i veckan med Matilda att baka några till advent nr 3 och 4!
Ska slå på tvn och se om det finns något vettigt, annars blir det något Criminal Minds avsnitt innan jag somnar..
Bye bye

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0