Life is changing, and It's a lot of feelings..

Nu har jag bestämt mig! "Pig or Cow?"
Det jag velat fram och tillbaka om de senaste veckorna gäller sommaren.
Jag kommer jobba i Jönköping på Ögon/öron avdelningen på Ryhov, och inte Neuro/rehab på Kss i Skövde.
Fick förfrågan redan helgen första veckan på praktiken och det har verkligen satt griller i huvudet på mig!
Har siktet inne på att försöka stanna i Jönköping när jag är färdigutbildad, och detta är verkligen ett stort steg mot detta!
Har nog inte riktigt flyttat mentalt, alltid velat åka tillbaka till Skövde och jobba där, dels för att jag har familj och vänner där, sen att jag trivs så otroligt bra på Neuro/rehab. De är som en andra familj för mig!
Så det känns som en klump i hjärtat när jag vet att jag inte kommer spendera sommaren tillsammans med dem!
Hoppas ni förstår allihopa!

Sommaren kommer jag inte få spendera tillsammans med min familj, i mitt barndomshem, sitta på uteplatsen och njuta av solen.. suck..
Men jag kommer däremot få spendera sommaren med nya erfarenheter och nya människor som jag hoppas att om det blir ens hälften så bra som i Skövde blir jag nöjd!
Sen kommer jag även vara närmare till min nya själsfrände Matilda i Vadstena, vilket jag med STOR säkerhet kommer besöka ett antal gånger! Och SJÄLVKLART kommer jag åka till Skövde och hälsa på!!
Sen så bokade jag i veckan även biljetter till mig och Sandri till en konsert på Trädgården i Göteborg där en viss Lars spelar konsert!!!


Sommaren kommer nog bli bra det tvekar jag inte på, men annorlunda..

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0