LUCIA!

Luciadagen började med ny kurs! Och vilken kurs sen.. ja jag vet inte hur man bäst kan förklara den.. får klura på det lite..
Härligt att vara tillbaka i skolan igen! Bli lite mer social igen så att säga :)
Jag och Matilda tog oss ner till stan efter en eftermiddag med en märklig föreläsning, eller rättare sagt en märklig föreläsare.. Återigen har jag svårt att finna ord på denna märklighet.. det enda jag kan ge er för tillfället är att han var märklig.. Vi sprang emellan alla affärerna eftersom regndropparna var tunga som bly och fick nästan ont i huvudet när de landade! Sprang på Maria från skolan inne på Gina Tricot och hon hängde på med lite mat på donken och sen till dagens huvudnummer: Lucia i Sofiakyrkan!

Det var så mysigt!! Får alltid en speciell kännsla när jag är i kyrkor i juletid! Någon slags kännsla av förståelse..
Luciatåget var något annorlunda emot vad jag är van vid (estetprogrammet från västerhöjdsgymnasiet) men det mesta gav mig de vanliga rysningarna och mysfaktorn var skyhög!!


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0