Maybe it is life itself that brings wisdom to its youth

Tänkte sätta mig och skriva färdigt min examinationsuppgift och skicka in den till Urkund idag, men vet inte om jag pallar det. Var sjukligt trött igår och kände redan kl 18 igår att jag somnade när som helst. Men det satte mina grannar P för. Somnade istället runt tolv tröttare än någonsin och rastlös och iriterad! Grannarna och de som bestämt sig att använda gemenskapsrummet mittemot min lägenhet hade årtiondets fest! Musik, skrik, dunk, rökningen utanför.. tror även de hade ner grillen som stod på balkongen på andra våningen..
Ett rent helvete!!
Så idag har jag varit trött som få, och inte orkat äta knappt, kom på förut vid fyra att huvudverken jag hade kanske berodde på att jag inte ätit något idag.. hmm..
Men nu har jag kommit igång lite, kl åtta på kvällen, har ätit, diskat och nu håller degen till mina pizzabullar på att jäsa till sig. Tänkte även plocka ihop papprerna jag ständigt flyttar omkring här!
Sen blir det väl någon film ur samlingen eller något avsnitt av Criminal Minds, som förövrigt höll mig sällskap igår och försökte överrösta grannarna, för Tv-tablån har som vanligt inte ett skit att bidra med..

En väldigt, Väldigt lugn kväll väntar..
Imorgon är det äventyr :)


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0