Nödvändigt onödigt!

Sitter nu här med nymålade naglar! Har saknat det i nio veckor nu! Kunde haft det under vårddagarna, men går man in för det ordentligt är det smällen man får ta!
Det första jag gjorde när jag jobbat mitt sista pass i somras var att måla naglarna! Nästan lite desperat!
Men nu är det på och känns underbart! Kändes som en extra stor plåga att inte ha nagellack eftersom jag strax innan praktiken köpte mig tre nya färger på Ullared som jag inte kunde prova!! Så nu kommer jag ändra färg varje dag!
När jag väl skulle sätta mig att måla fick jag beslutsångest över det.. Har så många att välja på att man inte kan välja.. Dagens i-landsproblem!
Men kom till ett beslut iaf, och nu är de så fina så! Bara ni som kommer till skolan imorgon får veta vilken jag valde :P



Hahaha kul inlägg om nagellack.. Händer inte varje dag, och kommer nog säkert aldrig hända igen!
Så gillar du nagellack, njut nu, denna tid kommer aldrig tillbaka!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0