This Fine day!

Har precis avnjutit lunchen (kl 15.15?) som bestod av ungsbakad lax, potatismos och Matildas dillsås :) MUMS!!
Efter att ha klippt mig och sen handlad lite snabbt på hemköp nere i stan så var jag helt vrålhungrig!
Imorgon väntar skolan och ny kurs!!
Får ta fram någon lussekatt ur frysen med till Luciamorgonen! Jag och Matilda ska även dra en runda på stan imorgon efter skolan och leta lite julklappar/presenter till sig själv (som jag gör eftersom vi inte har julklappar längre i vår familj), sen vidare till Sofiakyrkan för att se på luciatåget! Sen efter det blir det förhoppningsvis filmvisning(Sverigepremiär!!) at My place!! MOHAHA!


Såhär blev resultatet!
Grymt skönt!! Nog för att frisören var lite feg när det kom till luggen.. "lite mer.. lite mer.. LITE MER!"
På långt håll ser man inte så mycket skillnad, men det är det! Urklippt och skönt, mitt kilometertjocka hår känns normalt!
Så, då fick ni lite före och efter bilder.. för er intresserade altså :P

Kommentarer
Postat av: sandraa

Är det slingor i?:P iaf blev det jättebra tyckte lilla ja :D

2011-12-12 @ 18:45:59
Postat av: Annika

Inga slingor, like it natural ;) Knepigt ljus som får det ljusare på vissa ställen bara :P

2011-12-12 @ 23:39:09
URL: http://annikastrand.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0