Strukturera mera!

Idag ska det bli ordning på saker och ting häromkring!
Började dagen redan med att inte ligga och dra mig i flera timmar som jag annars hade gjort!
Bäddat sängen som jag VERKLIGEN inte brukar göra!
Ätit frukost, och förmodligen förstört lunchen som vanligt... Men iofs har jag annat planerat undet lunchtiden..
Har rent och iordning i min lägenhet även dagen efter jag har plockat iordning det!! Sitter nu framför datorn och ska slutföra kursen Omvårdnad 2 genom att redigera och skicka in min examinationsuppgift till Urkund för granskning! Sen ska jag även börja ta itu med ouppklarade kurser som väntar, även titta igenom nästa kurs "Hälsa och välfärd i ett samhällsperspektiv" som börjar imorgon, tisdag.

Sen är det dags att ta itu med mitt hår som jag är fruktansvärt trött på!!
Får visserligen skylla mig själv, senast jag klippte mig var i augusti... 
Säger som Tracy Turnblad ur Hairspray: "Hair can't just hang there like a dead thing on the cheek.."
Vilket jag känner att mitt gör just nu..
Så ska välkomna tillbaka min lugg igen!! :D

Detta är min nuvarande frisyr, hoppas på en bättre frammåt dagen :)

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0