This must be how it feels to have a home

Ja jag vet inte vart jag ska börja denna gången!
"Tiden går, jag är samma nu som då...?" Nej jag börjar inte med att citera Winnerbäck.. Inte idag..
Men dagarna känns så grymt mycket längre än de gjort tidigare, kanske beroende på att jag varit på praktiken halva dagen, och andra halvan har jag ägnat åt till att sova eller vila upp mig inför praktiken.. Känns skönt på ett sätt att det är avklarat, få gå tillbaka till skolan och allt, men ändå att vara utmattad för att man haft så mycket att göra på praktiken är mycket bättre känsla än att bara tappa lusten att göra saker.
Tex så har jag en tenta på Lördag jag borde plugga till, men är motiverad till -20 i princip! Känner ingen motivation eller inspiration att sätta mig med det nu!
Denna kursen är väldigt märklig med, med alla uppgifter och olika grupper som man får så lagom klara svar på av lärarna.
Det är som när man i förra kursen frågade lärarna något om examinationen, så får man ett urklipp ur studieguiden till svar. Studieguiden har man inte sedan innan eller så? AHHG!

Igår var en helt otrolig kväll och jag var totalt utmattad efteråt!
Undra vad detta kan ha varit tro..?
Nja det är inget annat än min och Matildas drog: GLEE!
Vi vet att vi lever i våran bubbla med Glee, och vi älskar det!
Igår var det julavsnittet som gällde och sen på det så hade min film jag beställd kommit: "Glee- The 3D Concert Movie" och det var nog den som tog musten ur både mig och Matilda!

Känner att jag vill hem till Skövde just nu! Bara vara där och inte göra något vettigt! Träffa gamla vänner och umgås med familjen! Men det får vänta en hel vecka till! En vecka till av något slags skolarbete... Måste ta och läsa igenom den fina studieguiden vi fått så jag kanske förstår vad denna kursen ska gå ut på, för vet ärligt talat inte det just nu.. Känns jävligt segt!

Ja, vet inte vad det är för känsla jag försöker förmedla i detta inlägget riktigt.. men känner att jag bara vill till familjen, men det är så löjligt kort att åka hem över helgen när jag ändå ska hem på torsdag.. Får se hur jag känner att livet ligger när det är dags.. Känner att jag lika gärna kan hoppa över omtentan på lördag och få mitt humör uppåt istället med att ta en tripp hemmåt? Kanske.. Den underbara julstämningen jag hade i mig härom dagen är helt bortblåst.. eller bortregnad om man så vill.. men den är borta, och jag saknar den!!


Darren Criss - To have a home

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0