walking in my winter wonderland!

Tittade på Ellen DeGeneres Show förut när jag åt lunch. Är inte den som brukar sitta fastklistrad framför talkshows om det inte är någon kändis jag verkligen tycker om, så kollar jag på klippen på youtube istället för hela programmet..
Men idag fastnade jag framför Ellen's show och jag satt och asgarvade, det blev nästan lite stand-up ett tag.
Hon pratade om vidskeplighet eftersom detta programmet sändes den 11/11-11... Då kommer kommentaren om stjärnfall:
"Ser man ett stjärnfall brukar man få önska sig något, ser man flera så har hornhinnan lossnat.."

Iaf så känner jag extrem julkännsla nu när snön äntligen är här!! Gått runt i min extremt varma toppluva jag aldrig riktigt invigde förra säsongen och när jag skulle åka till Maxi och handla hade jag den, mina varma boots och vinterjackan! och i öronen gick ju självklart massa jullåtar!!
Kan inte bli bättre! Det gjorde inget att jag fick vänta på bussen flera gånger, jag stod där och log ändå! :)


Såhär vackert var det när jag drog upp persiennerna igår förmiddag!! :D


Såhär underbart var det att ta en promenad i det lilla av snön som fanns igår!
Idag har det kommit mer! :D

Kommentarer
Postat av: Amina

Jag vill ha.... SOMMAR!!

2011-12-08 @ 23:30:37

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0