Dance til your dead!

Oh jag sitter bara och ryser när jag lyssnar på Glee Cast mash up av Thriller och Heads will roll!
SÅ GRYMT BRA!



Känner mig väldigt nöjd med livet just nu.
Har spenderat en helg med en underbar vän borta i Kalmar, har saknat att bara umgås! Behöver inte vara något speciellt utan bara vara.
De hade en underbar lägenhet, Sandra och Antonio! Oherregud en sån vill jag HA!
Till nästa helg ska jag åka hem till Skövde! Och för första gången på länge som jag kommer hem så är mamma LEDIG! WOW! Jag blev nästan chokad! Får mig att fundera på att åka redan på torsdag bara för att jag kan :)
Ska hälsa på hos min farmor som flyttade till boende i fredags och jag är väldigt nyfiken på det!

Tjolahopp!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0