Heart my sweet heart, you might be pumping but my vains are dry

Nu äntligen är den färdig! Den kära gerontologiuppgiften!! HALELULJAH!
Nu ska jag bara komma upp i tid till sista seminariumet för denna kurs!
TJOHO!
Nästan så man ska fira med en Ben & Jerrys glass?

Måste bara tacka Linnéa för musiktipset jag fick igår! Det gjorde min dag! Kan inte få ut låten ur hjärnan!
Precis som väntat låg jag och hörde den i huvudet när jag skulle somna igår.. och SOM jag sov sen! ;-)
Här får ni så ni andra också kan få den på hjärnan :D
Varsegod, låt väl smaka :)

The Pusher - Blinded by the dark

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Linnéa

You're welcome! :D

2011-02-25 @ 15:18:11
URL: http://zipzorp.blogspot.com

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0