Let her go, let her grow

Vad var det jag ville skriva här nu igen, glömmer av det precis när jag tänkt att "det här ska jag skriva om" men så försvinner den inspirationen...

I måndags var min mamma här och vi hade det jättemysigt!
Min farmor har även fått ett eget boende innom skövde kommun som hon väntat på i ca 4 månader så nu hoppas jag bara att allt med flytten går bra och att hon inte blir allt för förvirrad i tumultet.
Får nog ta mig en trip till skövde när jag får tillfälle, eftersom det är från dag till dag så kan det hända en dag att hon bara inte vaknar, så får ta till vara på henne medans hon finns kvar.

Ganska lägligt att jag läser Gerontologin, Läran om det normala åldrandet, i skolan just nu och hittar en massa att knyta an till både min farmor och andra älder jag känner

Vi alla ska vi bli gamla och jag sitter och funderar ibland på vad som kommer hända med mig, vilken sjukdom eller syndrom jag kommer lida av, eftersom det inte verkar som man kan komma undan det i dagens samhälle..
Jag hoppas bara inte på att det blir någon form av demens för det är så hemskt, både för en själv och sina anhöriga!

På tal om ålder så lämnar jag tonåren på söndag och fyller 20! Härligt ska det bli!
Det firas med en Mikaela här hela helgen, mamma och pappa kommer med champangefrukost på söndag, och sen bjuder jag de som vill komma på 7 sorters kakor, onsdag är det akademien som gäller och paryyy, sist men inte minst firar jag på östkusten med sandra nästa helg!

Om mindre än en vecka kan jag bara knalla in på systemet och köpa det jag har lust med, en härlig känsla!

Mina nuvarande dagar har fyllts upp av både Lars Winnerbäck, Melissa Horn men även denna härliga tjej som man inte kan annat än bli sjukt glad av hennes musik, nämligen Miss Li!
Lovely!



Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0