Mom, do I have to!?

Nu måste jag sätta igång! Inget slappande här som den senaste veckan.
Ibland undrar jag om jag har någon självdiciplin över huvud taget?
Så sent som igår när jag skypade med mamma sa jag att jag antingen skulle börja med inlämningsuppgiften eller börja plugga till omtentan i Omvårdnad1. Men vad gjorde jag?
Inte fan vet jag. Satt vid datan och tvn och degade. Det värsta är att jag inte har några som helst skuldkänslor!
Jag vet att det är mitt eget ansvar och jag tycker om att ha det så, men jag har inget ansvar som helst!
Inte för detta.
Som mamma sa "det är kanske dags du gör dig förtjänt av de pengar du lånar" :P

Så efter att ha sovit hela förmiddagen idag och glott på ett Glee avsnitt till lunch så satte jag mig äntligen med plugget! JA!
Det första jag kände var att slänga ifrån mig papprena på golvet och glo på någon film.
Får hoppas för min egen skull att mitt Överjag vinner i kampen mot Detet!
Men nu har jag suttit en bra stund och FÖRTJÄNAR en paus! :D


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0