Mommy I'm home :D

Sitter hemma i mitt gamla rum som förvandlats till mammas kontor/gästrum.
Tur jag flyttade så hon får hålla ordning på papprerna men måse för fan ha en klocka! Rätt jobbigt när man vaknar och så måste man ju gå upp för att få reda på vad klockan är och då kanske man gått upp i onödan för den är för lite så man får gå och lägga sig igen. Man ska inte behöva gå upp tidigare än nödvändigt, det är min filosofi :)
Får se till att skaffa mig en till sommaren hit när jag ska bo här.
Längtar till sommaren och de härliga jobbarkompisarna på Neuro/rehab på KSS som jag kommer spendera hela sommaren tillsammans med :)
Tror verkligen jag hittat rätt på den fronten!

Snart ska jag åka med pappa och min faster för att röja i min farmors lägenhet som ska genomgå den underbara försäljningsprocessen! På lördag ska vi även till hennes nya boende Boken och umgås lite :)

Sen för övrigt så är min familj lediga och vi ska bara umgås och mysa :)
Nu måste jag kila, Bye :)

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0