Monday you can fall apart Tuesday, Wednesday break my heart

Nu är det nymöblerat i min lilla lägenhet och det känns äntligen perfekt!!! (bara barbordet+stolar som fattas)
Fick med mig en byrå från farmors lägenhet i helgen med.
Hälsade på i hennes nya boende på "Boken" och det var helt underbart fint rum hon fått, men dessvärre har hon inte kommit till ro där ännu, vilket säkert tar ett par veckor till.

Igår satt jag här och myste med härliga gamla disney filmer som Ringaren i nottre dame och Pocahontas. Älskade Ringaren i nottre dame när jag var mindre så det kändes verkligen som ett kärt återbesök :)

Idag blir det till att ta tag i gerontologi uppgiften på allvar! Nu ska jag inte bara sitta och glo på mitt nya word program som blänker tomt utan skriva en rejäl novell!
Klämmer in lite tvätt och friskis.
Precis som de sa på föreläsning om hälsa i första kursen:
"Den som säger sig inte har tid för fysisk aktivitet kommer senare få avsätta tid för sjukdom"
Och jag tycker det ligger ganska mycket i det så jag har tänkt avsätta tid för fysisk aktivitet denna veckan!


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0