Only the good die young

Ett Step pass på friskis tidigare ikväll med Linnéa och på samma pass var även jönköpings lilla celebritet!
Och benämning på LILLA, nämligen Amy Diamond.
Hon är ett år yngre än mig och jag tycker synd om henne som fortfarande ser ut som en liten 13 åring :/ Inte kul för en tjej som är 19 år!
Det hade varit mycket roligare om jag var typ 7 år yngre och gillade hennes musik så kunde jag ju frågat henne om autograf och sån. Men nu gör jag ju inte det så det var ju ganska synd..

Nu till något jag tycker om!
GLEE
Kan inte få denna låten ut ur min hjärna idag. När den inte är på så sitter jag och nynnar den!
I do like puckeman



Glee Cast - Only the good die young

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0