Take a bite of my heart tonight

Nu är jag 20! ÄNTLIGEN!
Helgen spenderades med en flippad Mikaela och Maya.
Gick ut och åt i fredags, asiatiskt blev det, Bio i Lördags i form av "Little Fockers" som var skitkul!
Sen när klockan slagit 00.00 blev jag överraskad av tjejerna med en blåbärsmuffins med ljus i med tillhörande skönsång av "Ja må du leva", blev en aning rörd där och var nästan tvungen att torka en liten tår i ögat.

På förmiddagen kom Mamma, Pappa och Simon med frukosten, och det var en rejäl vill jag lova. I klass med hotellfrukostar!
Fick fina paket av dem i form av två vinglas från Line-serien, Strykjärn av Mimmi och två påsar med mina favoriter: Maltesers!
Fick även en påse av Mikaela och två jättefina teburkar som nu pryder min kryddhylla tillsammans med de små indiska figurerna jag fick förra året av Igbale :)
Fick en underbar TV-toffel av Maya som jag döpt till Bosse. Det är en stor mega-toffel som man ska ha båda fötterna i när man sitter och tittar på tv till exempel. HELT UNDERBAR!

Senare på dan kom Ida och Linnéa och fick en toaster och 200 kr presentkort på Indiska av Ida och Matilda, och mumsiga After Eight av Linnéa :)


Idag har jag varit på systemet för första gången och trodde jag skulle vara jättenervös när jag väl kom fram till kassan, men inte då. Kassörskan bara gratulerade mig i efterskott till mina 20 år och frågade hur det kändes. Jag svarade att det kändes bra för jag fick ju handla här och hon bara skrattade åt mig. :)

Imorgon blir det Party med tjejerna och sen drar vi till Kåren!

Helgen vankas det KALMAR!!!!!  ♥


Nu en låt som satt sig på hjärnan efter helgens bravader :)


Animal - Neon trees

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0