däckar i glädje svävar på moln

Aaaahh! Fan vad härligt att kunna ligga och dra sig utan att behöva stressa upp som en idiot sen.
Förflyttad från sängen till soffan, till duschen till soffan igen :D

Fick en liten chock när jag drog upp persiennerna och tittade ut förut.
vitt, Vitt, VITT!
Ett tjockt lager av snö överallt!
Trodde det skulle smälta bort, isen som låg på marken, trodde det var dags att bli vår, men det skulle det tydligen inte.
Då kanske jag har en chans att åka skidor mer mamma nästa gång jag åker tillbaka till skövde :)


Eftersom det är tjugondag knut så är det dags att plocka bort allt pynt och juligt. Känns lite tråkigt att gå tillbaka till det lite tråkiga och färglösa, håller på att spanar på ett par nya, lite mer färgglada långa gardiner
Lite städning och tvättning skulle sitta på sin plats här med.

Ikväll väntar skype med min kära mor :)

Nu ska jag se vad som går att koka ihop till lunch

Tjing tjing!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0