Find out what we are made of

Nya kursen Gerontologin har börjat och är inne på sin andra dag av föreläsningar och hitils har det varit väldigt bra enligt min mening.
Bra föreläsare, bra uppgifter, INGEN TENTA!
Vi ska läsa en skönlitterär bok till en uppgift och min blir Vilhelm Mobergs "Din stund på Jorden". Själva uppgiften handlar om att få insikt ur olika perspektiv av det naturliga åldrandet.
Det kommer nog bli en bra kurs.

Har fönyat min garderob en aning i Måndags. Rean är över stan och då är det synd att den ska gå till spillo.
Köpte mig två toppar från Monki, en topp och ett linne från Calings och en supersöt klänning från GinaTricot.
Det jag älskar med rean är att jag knappt spenderade några pengar alls!

Jag är full av förväntan på den närmaste framtiden som håller mitt humör uppe rätt rejält!
På måndag kommer mamma hit och hon löser in sin födelsedagspresent hon fick i oktober, nämligen en heldag i Jönköping med mig!
Sen så väntar helgen efter det då tydligen Mikaela skulle komma hit och umgås hela helgen.
På Söndagen den helgen är det en speciell dag, nämligen min 20 års dag!
Jag har bjudit hit lite kompisar och mamma och pappa skulle komma med frukost på sängen, eftersom mamma ska börja jobba halv tre sen.
Onsdagen därefter ska jag utnyttja att jag är 20 och gå på SYSTEMET och ladda inför en kväll på Akademien!
Fredagen efter det väntar en tre timmar lång tågresa till min andra hälft borta i Kalmar och spenderar hela helgen där ♥

Bättre kan det knappast bli!!!!
JAG LÄNGTAR!



En av topparna från Monki

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0