I can't trust god with my destiny

Tillbaka till skolan efter juluppehållet och kör igång med en heldag med både föreläsning och seminarium, Jippiiee!
Imorgon väntar detsamma :D

Ikväll lär jag ju somna ordentligt eftersom jag inte snarkade förän vid halv tre, tre tiden och upp tjugo i sju!
Det lär ju vända tillbaka dygnet efter ledigheten.
Imorse fick jag den idiot idén att jag skulle promenera till skolan för ovanlighetens skull, och det skulle jag ju aldrig ha gjort!
Helt jävla glashalt ute! Det gick att gå normalt när jag kommit fram till torpa, och med det nästan framme vid skolan. Men fick mig lite motion i alla fall, det är positivt!

Nu väntar det ENORMA diskberget Mount Strand a'la Jönköping på mig i diskhornet! Man får skylla sig själv när man inte diskar på en hel dag.

Sen får jag se vad kvällen ger mig.
Kanske lite kristeorier, eller en bok, eller varför inte lite tv eller dator för ovanlighetens skull :D

Nu ger jag er en helt underbar ny låt från Salem al fakir - Split my personality


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0