I'm Alive

Nu har jag återvänt till de levandes värld efter en sjuhelvetes nyårsafton.
Mycket trevligt tillsammans med Sandra och Maya.
Dock slutade helgfirandet mer negativt än någonsin.
Fick inte behålla någonting i min mage under de första 24 timmarna på det nya året..
sjukt jobbigt att känna matlukten med en supertom mage som bara skriker efter mat, men vet att den kommer kasta upp det så fort man försöker med minsta lilla vattendroppen.
Det måste varit någon underbar liten bakterie jag fick i mig.
Men nu är det bättre och börjar känna mig som en vanlig människa igen :)



I övrigt hade vi det perfekt!
Maya och Sandra var hemma hos mig, Simon och hans kompis Green, och mamma och pappa.
Jag stod för maten och sen spelade vi spel till strax innan tolv då vi hoppade i badtunnan och skålade medans vi tittade på fyverkerierna på den stjärnklara himlen!

"Skål för det nya året, för att det blir ett bra år, för det förra var fördjävligt!"


Sandra i badtunnan vid 12 slaget :)

Nu när jag piggnat till så har jag försökt mig på att läsa i min underbara psykologibok
för att såsmåningom kunna skriva sammanfattning och lite fördjupning till på fredag.
Men det var inte så lätt med en bror bredvid i soffan som hellre ville peta på mig och störa
mig än att titta på den tråkiga fotbollsmatchen. Det slutade med att jag drog till hans
stortå med korken på min petflaska. Så han tjöt sen!
Gnällde som en tjej efteråt och klagade att tån var bruten. Så går det när man jävlas med mig ;)


Min underbara psykologibok!


Kommentarer
Postat av: sandraa

Hahaha snygg bild!!Tack för i nyår vännen!:D <3

2011-01-03 @ 20:58:23

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0