Close enough to start a war..

Är helt totalt slutsåld på ADELE! Kan inte sluta lyssna på hennes album "21"
Låtar som "He won't go" och "Set fire to the rain" snurrar i mitt huvud på jobbet och jag kan inte låta bli att nynna på dem ibland..
Några av patienterna uppfattar mig som ständigt glad och uppåt,
Vet inte riktigt hur allmänheten uppfattar mig, även de som kanske inte känner mig så jättebra.
Vi har alla våra egna garderober... Trots det så försöker jag vara så öppen som möjligt för alla slags personer utan fördommar...

BTW så såg jag härom dagen rätt in till en ryggrad, inte hela dock men en liten del..
Såg hur den rörde sig när huvudet rörde sig minsta lilla....
Både otroligt häftigt och samtidigt så otroligt skrämmande!!


Adele - Turning Tables

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0