I don't care if I ain't got no gold, When I'm dusty, gray and old ..

"So what about the burdens
I'ma let em'fade away
A life without some insurance
I'ma take it day by day
You piss away what you've worked for
That is a point of view
I promise you will just hurt more

Though life is ruff and the road is tuff

You can seize the day
You're single now well then so am I
So let's seize the day
Girl lose your blues and just laugh at life
And then seize the day"

Hoffmaestro var på Skansen ikvällens program och det är ju bara så UNDERBART att både höra dem och sen se dem på samma gång! Sen speciellt denna låten "Seize the day" kan ju inte bli mer klockren!

Har spenderat helgen i Stockholm och hos den underbara Matilda Svensson! Har saknat dig såå!!
För tillfället längtar jag bara tillbaka till jönköping och vår fina vardag där!


Matilda utanför sitt sommarjobb


Påväg till Rosendals Trädgårdscafé


Fika på mysigaste stället!


På djurgårdsfärjan


Vi vandrade runt i mysiga Gamla Stan


Avslutade helgen med lite Potter, Sergels torg och snabbshopping innan tåget gick åter mot Skaraborg

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0