Light up the world!

Har äntligen landat hemma och slappar i min säng efter både arbete och kvalitetstid med Mimmi (farmor).
Mamma hade varit ute på stan i veckan och försökt hitta någon skjorta eller blus som skulle kunna passa henne..
Den fina som var på Indiska var tydligen himmelriket för mimmi. Hon sken upp som ett litet barn på julafton när tomten kommer med största säcken packet!
Hon satt med sin lilla handspegel och studerade alla små detaljer så fashinerad och fast!
Lägg till en glasstårta delad på mig, mimmi och mamma, några geléhallon (mimmis favorit för tillfället) och färstka jordgubbar så sken hon verkligen upp och jag kunde bara inte låta bli att ta kort på henne!
Detta ögonblick ska jag alltid spara! Både i minnet och på kort, för hennes korta lycka för stunden smittade av sig så! ♥


Mimmi (farmor) i sin nya blus och handen i sin godisskål

Kommentarer
Postat av: sandraa

Naaw,hon kan skatta sig lycklig som har såna fina släktingar som er!<3

2011-07-04 @ 19:18:56

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0