Nu stack något hål på mig igen...

Ibland känns det som att man tappar all luft, ork, inspiration, you name it!
Man blir helt slut helt enkelt!
Det är jag ikväll, eller rättare sagt när jag kom hem från jobbet vid halv fem tiden idag..
Jobba kväll och sen dag efter varandra tär på en, särskilt när man har en hel s.k. "KAKA"-tur en hel helg. (K/C=Kväll, A=Dag)

Så idag har jag inte gjort många knop efter jag stämplade ut.. inte ens cykeln i nedförsbacken hem ville rulla på...

Har spenderat kvällen med minsta möjliga och låg därför i soffan och såg på det mest överkomliga lördagsunderhållningen TV:n kan erbjuda nu för tiden, vilket inte är något vidare imponerande. Men ett gammalt Glee avsnitt på 11:an och Dreamgirls på 4+ var helt okej för mig..

Håller mig för mig själv för det känns som att jag bara irriterar sönder mig på de andra här i huset för tillfället, så känns bäst att jag hittar något lagom trevligt på datorn att se på och sen somna och vakna med ett bättre humör...


Jag på trappan inne i Kalmar Slott's innergård


Sitter i Solen på slottsmuren till Kalmar Slott förra helgen. En helt underbar minisemester som hade ALLT!
Tack Sandra♥

Kommentarer
Postat av: sandraa

Ja det var en underbar helg! Tack själv!

2011-07-17 @ 12:40:36

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0