Sensation with strawberrys and some cheesecake

Sitter och njuter, INNAN LUNCH, med min nya drog: Marabou Sensation Strawberry  Cheesecake!
varje gång jag försökt köpa den så har just den varit slut och när jag besökte kalmar förra helgen så fick jag tillslut lägga händerna på en! Gudomligt!!
Nu har jag gått och varit sugen på en bit av härligheten så idag blev min längtan för mycket!
Nu har jag ett litet lager, som jag misstänker kommer försvinna innom kort...

Fick ett underhållande samtal från jobbet aldeles nyss..

Frida ringer: Jag tror jag ringt fel, det är nog inte rätt Annika...
Jag: Joo, detta är Annika Strand.
Frida: Du jobbar väl inte på KSS, 77an? va?
Jag: joodå, jag var där igår på dan, vi jobbade ihop..
Frida: Haha, jag kände inte igen dig på rösten.. Vill du jobba ikväll?
Jag: Haha joo jag hade tänkt att göra det, när jag kollade schemapärmen igår kväll så stod det 15-22.. Får man välja numera?
Frida: HAHA... Oj, jag såg nog fel ja, du ska jobba ikväll det stämmer.

Kanske inte bara jag som bör hålla koll på Schemapärmen :P

Nu ska jag gå och göra iordning lunchen och INTE äta någon mer choklad!
Och sen SKA jag åka till Jobbet, jag lovar :)

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0