You ain't seen nothing like me yet

Hade en sån underbar känsla när jag gick från jobbet idag och er fram emot att jobba helgen!
Träffade Denis som varit på semester första perioden och han fick mig på så bra humör när han gick på kvällen idag och sen när jag fick reda på att jag ska jobba helgen med honom så blev det inte sämre..
Kommer så väl ihåg förra sommaren när det var vi vikarier ett pass, jag Emilia, Denis och någon mer..?
Det var en sån härlig stämning! Om det alltid kunde vara så skulle jag aldrig vilja gå därifrån!

Bjuder på en underbar låt som jag bara inte kan få ur hjärnan! Ännu en låt från Adele (vilken överraskning)
Men denna låt är från hennes första album "19", innan hennes genombrott ni i våras.


Make You Feel My Love - Adele

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0