En eftermiddag på Vätterstranden

Igår var jag och Matilda på Vätterstranden och hade en liten picknick med baguetter med min specialröra och Matildas special muffins :)

Efter att ha suttit inne och varit halvsjuk de senaste dagarna så kändes det otroligt skönt att få komma ut och sitta i solen ett tag och bara snacka lite skit.
Kände att jag ville fånga ögonblicket lite så jag laddade min kamera och tog med den.
Resultatet blev en massa härliga somriga bilder
Titta och njut ♥


Suddig men glad Matilda

Finns inte mycket som slår att rota ner sina håriga ben och fötter i sanden!


Längre än så tillät inte mina termoreceptorer i benen mig gå i vattnet. Konstaterar att det INTE är varmt nog för ett dopp än!!



Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0