"Finaste töserá i Byn!"

Känner det nu när jag snart ska vila en stund och har läst igenom en massa blogginlägg att det kanske är dags för en liten uppdate på min egna blogg med? Heh

Befinner mig just nu mitt emellan mina två nätter på KSS.. Natten som varit bara flöt på, förutom att jag irrade omkring hela avdelningen för att leta efter inlogget till matbeställningen.. hittade det inte så fick vänta till dagpersonalen kom som kunde hjälpa mig.. så blev lite försenad med det.. kom iväg 5 min efter jag skulle slutat, men patienterna får iaf sin mat på tisdag :)
Jobbade med härliga Tessan inatt och två andra på Hud-avdelningen som flyttat in i andra korridoren i torsdags.
Inatt blir jag ensam Undersköterska på båda avdelningarna så blir nog inte lika lugnt för min del inatt.

Midsommar var väldigt bra!!
Började med lite dans kring stången i Boulonger med Sandra och mamma och hela Skövde Folkdansgille som ledare och underhållare.

Sedan hem för förberedelse av kvällens bjudning, vilket vi senare faktiskt sket i hur det smakade..
Töserna och pöjkarna kom och när badtunnan var lagom varm dök vi i.
Nu luktar det lite konstigt om vattnet.. litet os av öl på något vis..
Lyckades bränna mig på skorstenen till tunnan och nu har jag ett väldigt vackert brännsår på vänsterarmen... AJ!

"Finaste töserá i Byn" var jag och sandra enligt en äldre dam i Boulonger..


Vår lilla midsommar-maskot Jacob, som vi senare döpte om till Göran eftersom hans tillkommande piercings och liknande passade bättre till namnet Göran :)

Green var som vår midsommarnäck i kransen


Polarna i plurret!
Maya, Sandra, Simon, Lena och Magnus

Kommentarer
Postat av: sandraa

Ja det var en rolig kväll! Dock håller jag inte med dig om bjudningen, för jag var supersugen å det var jättegott med maten!!!;P

2011-06-27 @ 22:16:48

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0