I knew the pathway like the back of my hand..

Idag sänder jag ett litet GRATTIS till min kära vän Mikaela som fyller 20 år idag, som hon firar på Rhodos den lilla loppan!

Sista seminariet för terminen är avklarad!
Nu är det bara sista tentan kvar på lördag sen lämnar jag mitt liv i Jönköping för att åka hem till Skövde igen.
Känns VÄLDIGT knäppt att "flytta hem" igen när jag trivs så bra att bo själv! Kommer bli galen känner jag på mig. När jag var hemma en vecka för ett tag sedan så blev jag smått galen och ville bara därifrån.
Inte det att jag inte gillar att spendera tid med min familj, utan att jag känner mig instängd och vill bara sköta mig själv liksom.. typ som jag har det nu..

Känner mig liksom klyven mellan två städer.. Har inte riktigt bestämt mig för vart jag vill leva..

Men men, nu är det bara sista grejen kvar innan sommarlovet.
Trodde mitt sista sommarlov var sommaren 2009.. lite konstigt att säga att jag har lov ändå nu..
aja, kalla det vad du vill, jag är skolledig!

Pappa kommer och hämtar mig efter tentan på lördag så jag får med alla saker hem, vill ju gärna ha med cykeln hem så jag kan ta mig runt utan att behöva sno bilen allt för ofta,
Växterna måste jag få med mig också annars lär jag få investera i nya när jag flyttar tillbaka..

Bjuder på låten som gnagt sig in i min hjärna idag:

Keane - Somewhere only we know

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0