No place like home

Nu är jag hemma i Skövde igen, för i princip resten av sommaren, med lite avvikelser som Kalmar och Stockholm..
Det känns skönt att vara hemma igen trots alla känslor av att vara lite intryckt med de andra i huset, men det är ju ändå levande människor och inte döda väggar som i Jönköping som var mina enda vänner tillsammans med tvn och radion..
Snart blir det till att jobba lite med, istället för att gå och dra sig hemma, ska bli skönt :D


Pappa och Jag busar på uteplatsen sommaren 2010

Jag och Pappa gottar oss ute i vårsolen och jag tyckte det var viktigt att skydda våra huvuden från solen, så vi inte fick solsting och blev knasigare än vi redan är. Pappa har även tumstocken i högsta hugg...

Jag och Pappa provligger min nya säng från IKEA och passar samtigt på med min numera favoritsyssla: Dra i pappas hängslen. Minst en gång om dagen är ordinerat :)

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0