Nobody knows where they might end up, nobody knows

Ibland glömmer jag att vänner har ett liv där jag inte inkluderas..

Helgen har varit skön och avkopplande i Jönköping.
Trodde jag skulle få spendera den själv, men så blev det inte.
I Lördags tittade Maya ner för att gå på klassfest, hon har ju slutat sen några veckor tillbaka och varit hemma i Skövde för intro på sommarjobbet.
Men mycket trevligt att återse henne. Eftersom hon hade bil med sig så tog vi en tripp till Maxi och jag köpte mig en FLÄCKT! Hallelulja!! Min livlina just nu!
Vi grillade innan hon skulle iväg och "supa skallen av sig"..
Jag ignorerade att tentan är nästa lördag och satt och tittade på Grey's Anatomy, som jag fått låna av Matilda både Säsong 1 & 2.
Söndagen fortsatte med lunch med rester från grillningen med Maya ute, sen kom mamma och pappa eftersom jag bjudit in dem på glass.
Vi åkte ner till vätterstranden och mumsade i solen med sand mellan tårna.
Sedan blev det middag hos mig.
Idag har jag tänkt försöka ta tag i tentaplugget, men det känns på något sätt ogjord ändå..
Känns inge vidare inför tentan. Har inte lärt mig något känns det som..
Jag vill väl egentligen hem till Skövde och börja jobba igen antar jag..


Min underhållning i helgen

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0