Soon it all will be over?

Dagen har inte blivt något av nytta!
Orkar inte göra någonting!
Har bara tittat på film (I am number four) och smaskat i mig onyttigheter som choklad!
Tycker det är rätt okej att älta och tycka synd om sig själv när man är krasslig och ensam..
Hoppas det blir bättre imorgon för då har jag och Matilda planerat en picknick på vätterstranden!
Vill kunna göra något kul..
Känner mig instängd, ingen ork att gå ut i solen, ingen altan eller uteplats att gå ut och lägga sig i hängmattan på...
Bara två veckor kvar på plugget för denna termin, sen ska jag hem till Skaraborg!

Kvällens matbit består av Sandwich med kräftost och egengjord iste, intages tillsammans med Grey's Anatomy! MUMS!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0