Summertime

Nu är två nätter på sjukhuset över och har en ledig dag :D
Helt underbart väder ute som jag bara MÅSTE ta till vara på, nu när det ryktas om regn hela helgen..
Inte för att det stör mig något, ska ändå spendera helgen på KSS så då bryr jag mig inte om vädrets egna makter..

Idag har jag bara gottat mig i värmen!! LOVELY♥


Idag blev det en gammal somrig klänning med bikinin redo under :)


Mitt lilla personliga paradis för lediga dagar med sol


19 grader i vattnet var lite väl kallt för att köra heldopp, men gud så skönt att svalka av benen i!


Gött i solen!!


Här får ni en liten äcklig bild på mitt brännsår, som iofsig inte är så äckligt längre.. blåsan sprack men nu har det slutat vätskat!
Nu är det lufta det så mycket som möjligt och min favorit: Aloe Vera♥
YEY! Annika har gjort det igen :)

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0