I can't see further than my own nose at this moment

Tänkte mig igår att nu ska jag fanemej gå upp tidigt imorgon (idag, söndag) så jag är redo att gå upp ännu tidigare på Måndag när jag börjar jobba!
Ställde alarm var 10e minut mellan 6 och 10... vaknade halv åtta och kände att "jo, jag är rätt vaken av mig, jag behöver inte sitta där nere och lyssna på ALLA alarm jag ställt..." så jag stängde av dem allihop..
Tro fan att jag bara får för mig att lägga mig och njuta under täcket ett tag till...
och tro fan att jag vaknar sen klockan 10 ändå...

Aja jag känner mig ändå utvilad och kom ändå upp tidigare än igår då jag låg och drog mig fram till 12..

Har nu avnjutit en brunch på altanen med mamma och pappa, i samspel till regnets melodi..

Idag ska jag få min kära far till att fixa min extremt gnällande och gnisslande cykel till imorgon så jag inte behöver väcka hela Skövde när jag cyklar till jobbet..
Tänkte spendera dagen med att göra färdigt det lilla album jag börjat på, köpte ett fin litet svart fotoalbum på Lagerhaus med svarta blad som jag tyckte skulle passa bra. Så nu har jag skrivit ut de Studentbilder jag vill bevara och klippt dem efter önskad form.. nu krävs bara lite go musik, pysselhumör och lim så är det gjort på ett kick :)

Men först tror jag det blir en sköööön dusch :)
Bjuder även på into låten från en av mina favoritfilmer: "P.S. I Love You"

Camera Obscura - Lloyd, I'm ready to be heartbroken

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0