You can't stand beside me, and think you know me... I am waisting my time!!!!

Börjar tröttna något rejält på att dra det störtsa lasset i vänskapsrelationer! Den som kommer med förslag, erbjuder sig att bjuda in människor till sitt, i mitt fall, tillfälliga sommarhem för diverse aktiviteter.. Utan att få något annat tillbaka än förfrågan om man kan göra si eller så istället, flytta datum och aktivitet... bla bla bla!
Gör något själv istället för att vi ska kunna träffas allihopa någon gång!!
Istället för att komma med synpunkter när det nu väl kommer ett litet förslag om att vi ska ses!!
ÅÅHH!!!!!!
Är grymt irriterad just nu!!

Räcker det inte att jag är totalt slut i huvudet efter att ha sovit på tok för få timmar i natt, cyklat över halva stan, jobbat hela dagen och kännt mig halft förvirrad, Cyklat hem och legat som en zombie i soffan sen dess?

Något som gav mitt humör en liten putt åt rätt håll var att jag såg precis att Matilda är hemma i Sverige igen och precis hörde jag denna låten som jag inte kan koppla till någon annan än just Matilda!
Imorgon slår jag henne en signal efter jobbet eller på lunchen, beror på humöret..


Nicke Borg - Leaving Home

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är för gullig Annika!



Härligt med lite Nicke Borg i bloggen med! :)

2011-06-21 @ 17:08:24

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0